BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN DOSTLAR..

Followers

5 Aralık 2010 Pazar

yeni ördüğüm sarı bebek yeleğim



sarı bebek yeleği



modelim v ajur modeli
yakadan basladım 4 no şişle
yünüm biraz kalın cok değil ama 75 ilmek basladım
artırmaları yaptım resimden anlasılıyor zaten hem artıyor hemde 2 sırada kesiliyor sade yakada
aşağı kısım v ajur modeli kullandım.
yapımı basit
kolay gelsin hanımlar







videosunu da koydum

Hiç yorum yok:

5 Aralık 2010 Pazar

yeni ördüğüm sarı bebek yeleğim



sarı bebek yeleği



modelim v ajur modeli
yakadan basladım 4 no şişle
yünüm biraz kalın cok değil ama 75 ilmek basladım
artırmaları yaptım resimden anlasılıyor zaten hem artıyor hemde 2 sırada kesiliyor sade yakada
aşağı kısım v ajur modeli kullandım.
yapımı basit
kolay gelsin hanımlar







videosunu da koydum

Hiç yorum yok: