BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN DOSTLAR..

Followers

29 Ocak 2011 Cumartesi

dilimli bebek yeleği


nette çok vardı bu modelden bende eksik kalırmıyım hemen yaptım geçen sene
sayılarını hiç hatırlamıyorum
cok oldu 1 sene oldu yapalı
zaten git gel dön gel cok oldugundan hatırlamıyorum
netten görerek yapmıştım.
renk kırmızı oldgundan tam net görülmüyor
ama kızım severek giydi
ve giyiyor hala .
 1 yumak gitti inanın buna
şu simli ipler varya uzun oluyor zaten
3.5 no ile ördüm sanırım.


rengi kırmızı oldugundan belli olmuyor..



1 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Çokk güzel olmuş,ellerine sağlık canım.
Mutlu yıllar diliyorum.
Sevgilerimle...

29 Ocak 2011 Cumartesi

dilimli bebek yeleği


nette çok vardı bu modelden bende eksik kalırmıyım hemen yaptım geçen sene
sayılarını hiç hatırlamıyorum
cok oldu 1 sene oldu yapalı
zaten git gel dön gel cok oldugundan hatırlamıyorum
netten görerek yapmıştım.
renk kırmızı oldgundan tam net görülmüyor
ama kızım severek giydi
ve giyiyor hala .
 1 yumak gitti inanın buna
şu simli ipler varya uzun oluyor zaten
3.5 no ile ördüm sanırım.


rengi kırmızı oldugundan belli olmuyor..



1 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Çokk güzel olmuş,ellerine sağlık canım.
Mutlu yıllar diliyorum.
Sevgilerimle...