BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN DOSTLAR..

Followers

30 Kasım 2011 Çarşamba

üzüm şal şema ile yapalım



  Download this mp3 from Beemp3.com






 şemadan çok kolay cıkarabilirsiniz
bende ufak bir parçaya çıkardım
çok hoşuma gitti yabancı netten buldum modeli







Anne
Benim yorganım maviydi ,
Neden beyaz örttün üzerime anne ?
Pamuk gibiydi yastığım ,
Neden şimdi taş gibi anne ?
Gece lambasını yakmayı unutmuşsun baba.
Oysa bilirdin karanlıktan korktuğumu !
Yağmur mu yağdı acaba, etraf toprak kokuyor ..
Hafta Sonu değil ki ,
Neden yıkadılar beni
?



Hiç yorum yok:

30 Kasım 2011 Çarşamba

üzüm şal şema ile yapalım



  Download this mp3 from Beemp3.com






 şemadan çok kolay cıkarabilirsiniz
bende ufak bir parçaya çıkardım
çok hoşuma gitti yabancı netten buldum modeli







Anne
Benim yorganım maviydi ,
Neden beyaz örttün üzerime anne ?
Pamuk gibiydi yastığım ,
Neden şimdi taş gibi anne ?
Gece lambasını yakmayı unutmuşsun baba.
Oysa bilirdin karanlıktan korktuğumu !
Yağmur mu yağdı acaba, etraf toprak kokuyor ..
Hafta Sonu değil ki ,
Neden yıkadılar beni
?



Hiç yorum yok: